Google reklaam ehk Google Ads - Kui Teie eesmärgiks on jõuda kliendini läbi otsingumootorite
Google Ads (varasemalt tuntud kui AdWords) reklaam on üks efektiivsemaid viise jõuda potentsiaalse kliendini, sest tänapäeval otsivad inimesed esimesena asjana teenust või toodet googeldades.
Mis on Google Adsi reklaam
Üldjuhul inimesed esimese asjana hakkavad toodet, teenust või oma küsimust googeldama, kui nad tahavad sellele kiirelt vastust saada. Selleks, et oma kodulehega kliendile silma jääda, on oluline jääda otsingumootoritesse esikohtadele, mida on võimalik teha nii orgaaniliselt ehk läbi SEO või Google Ads reklaamiga.
Google Ads reklaam on veebireklaam, millega on võimalik paigutada oma koduleht reklaam otsingumootorisse või reklaamiprogrammiga liitunud partnerite kodulehtedele. Näiteks googeldades mõnda märksõna oled ikka märganud, et lehe alguses kuvatakse tulemusi, mille kõrval on kirjas väikselt “Ad”. Lisaks paljud reklaamid teistel lehtedel on tegelikkuses Google Adsis koostatud.
Google Ads reklaam peaks olema korrektselt sihitud ning olema ligitõmbava sõnumiga. ehk oluline on luua atraktiivne meta description ja meta title, mis sisaldaks märksõnu ning kutsuks potentsiaalset klienti lehega tutvuma. Teistel kodulehtedel on oluline kasutada visuaali, mis köidaks tähelepanu ning tekitaks kliendis tunnet, et Teie reklaami taga peitub midagi, mis on tema jaoks oluline või väärtuslik.
Kuna väga kerge on reklaami valesti sihtida, kirjutada vähem atraktiivset sisu ning kasutada valet visuaali, oleks mõistlik võtta ühendust ekspertidega, kes tunnevad Google Ads valdkonda piisavalt hästi, et tuua Teile kiirelt head tulemused.
Miks on Google Ads reklaam kasulik?
- Võimalik on väga täpselt sihtida (vanus, piirkond, kindlad märksõnad, hobid jne). Siinkohal on oluline tunda oma kliente ehk mis vanuses nad valdavad on, mida nad otsingumootorites otsivad, millega nad ise tegelevad jne. Kuigi võib hobide, vanuse ja muu sihtimine tunduda ebaoluline, võivad need faktorid tegelikkuses mõjutada üsnagi palju.
- Maksad vaid tulemuste eest ja näed tulemusi koheselt. Nii ei pea panustama suuri summasi vaid selleks, et reklaam töötaks ilma, et tulemusi näiteks ei olegi või neid pole näha.
- Võimalus kasutada eksportturgudel. Ei pea piirduma vaid kodumaa piirkonnaga, vaid koos Google Ads reklaamiga on võimalik jõuda klientideni üle maailma, kes võiksid tunda huvi Teie ettevõtte vastu.
- Lihtne optimeerida. Pärast tulemuste analüüsimist on reklaami kerge muuta ja uuesti kohendada ka iseseisvalt ilma abi küsimiseta.
- Põhjalik analüütika võimalus, mis aitab näha tulemuslikke kampaaniaid. Analüütika on oluline, et saada aru tehtud vigadest ning neid parandada või jõuda järeldusteni, mis Teie sihtrühma jaoks rohkem töötab.
- Aitab tuua lehele rohkem liiklust, millest omakorda jõuavad paljud ka konversioonini ehk ostu sooritamiseni, uudiskirja liitumisega, kontakteerumisega jne. .
- Tõstab Teie ettevõtte tuntust ja loob usaldusväärsust, kuna kliendile jäävad silma vaid need tulemused, mis on otsingumootorites eespool, kui mitte esimesed. Isegi, kui klient koheselt Teie ettevõtte teenust peale reklaami nägemist ei kasuta, olete ikka talle meelde jäänud ning ehk kasutab Teie teenust tulevikus.
Millega arvestada Google reklaamide tegemisel?
Ühe olulise asjana tuleb vahet teha kodulehe sisesel (on-site) ja välisel (off-site) optimiseerimisel. Esimese alla kuuluvad kodulehe url-id, title tag, siselinkimine, õigete märksõnade kasutamine, meta kirjeldus, erineva taseme pealkirjad, mobiilile skaleeruv veeb, sitemap jne. Kodulehe väline optimeerimine on eelkõige sissetulevate linkide ja sotsiaalsete signaalide (sotsiaalmeedia) alane tegevus. Selle eesmärk on leida, millised tegevused aitavad lehele inimeste külastusi tuua ja missugune neist on kvaliteetseim.
Kokkuvõttes tasub kodulehe optimeerimine igati ära, sest täna on esimene asi otsingu teostamine, kui teatud teenust või toodet soovitakse leida. Sinna investeeritud raha toob kindlasti mitmekordselt tagasi ja tõstab külastuste arvu. Tavaliselt on tulemusi näha 1-2 kuu pärast, kuid sõltuvalt valdkonnast võivad tulemused tulla kiiremini või aeglasemini.Google
Milline näeb välja Google Adsi loomise ja haldamise protsess?
- Märksõna analüüs – milliseid märksõnu oleks mõistlik kasutada ja kas need toovad lehele piisavalt liiklust?
- Märksõnade valimine oma toote või teenuse kirjeldamiseks. Nii olemasolevad kui uued (infot saab Google Keyword Plannerist)
- Sisu uuendamine võimalikult tihti (blogi, uudised, sisulehed jne)
- Mobiilile kohaldumine – kas leht toimib hästi ka telefonis?
- URL-ide, pealkirjade muutmine vastavalt märksõnadele
- Järjepidev positsioonide parandamine, kontrollimine ja nende stabiilsena hoidmine
- Samuti veel palju väiksemaid tegevusi nagu sisukaardi korrektne vormistamine, siselinkimine, välislinkimine, lehe kiiruse parandamine, kodulehe koodiga tegelemine jne.
Lisaks sellele soovitame kliendile erinevaid tööriistu ja programme, kust ise edaspidi oma lehte jälgida ja muudatusi teha.
Miks usaldada Digiturundus OÜ oma partneriks?
Digiturundus OÜ on ettevõte, mille meeskonna kogemuste ja teadmiste pagas ületab 10 aastat. Meie spetsialistid süvenevad Teie ettevõtte valdkonda, et tuua Teieni parimad tulemused arvestades Teie eesmärke ja sihtrühma vajadusi. Meie saame aidata Google Adsi kampaaniate loomisel, seadistamisel ja optimiseerimisel. Koostame vajaliku raporti teie teenuse/tootega seotud märksõnadest, mida potentsiaalsed kliendid otsivad ning aitame nende põhjal luua Teie lehele sisu ning tuua Teie koduleht kiirelt otsingumootorite tippu.
Võta meiega ühendust ja küsi Google reklaami pakkumist juba täna!