Turundajatel ei hakka tõesti kunagi igav – iga aasta liigub digiturunduse maailmas erinevaid põnevaid trende, millega abiga saad muuta oma...
Loe edasi ➔Google Analytics 4 – 11 asja, mida pead sellest teadma
Google Analyticsi suur muudatus on nüüd vähem kui 9 kuu kaugusel (Google poolt planeeritud sulgeda 1. juulil 2023. aastal) ja...
Loe edasi ➔Digiturunduse trendid aastal 2022 – mida tähele panna?
Mida rohkem aega edasi, seda rohkem inimesed pööravad tähelepanu digitaalsele maailmale ning selle pakutavatele võimalustele. Sageli räägitakse digiturundusest kui eraldi...
Loe edasi ➔Miks võiks taasturundus ehk remarketing Sulle kasulik olla ja kuidas seda edukalt teha?
Kas teadsid, et umbes 98% Sinu kodulehe külastajatest ei hakka kohe kliendiks, kui nad Su kodulehte esimest korda külastavad? Või...
Loe edasi ➔11 digiturunduse trendi 2020. aastal, millel silma peal hoida
1. Messenger ja chatbotid Kas teadsid, et lausa 63% inimestest eelistavad külastada kodulehte, millel on on olemas chat? 2. Mobiil...
Loe edasi ➔Kuidas teha edukalt Instagrami turundust?
Tänapäeval üks enim kasutatav ja tulu toovam sotsiaalmeedia platvorm on Instagram. Antud platvormi kasutatakse piltide jagamiseks, mida kasutab maailmas...
Loe edasi ➔7 põhjust miks kasutada digiagentuuri abi
Juhul, kui omad ettevõtet ning üks Sinu eesmärkidest on saada võimalikult suuri müüke, siis turundus (sh. ka digiturundus) on Sinu...
Loe edasi ➔8 Instagrami nippi sinu ettevõtte turundamiseks
Instagrami kasutab Statista andmetel maailmas miljard inimest, neist 500 miljonit surfab Instas iga päev. Oluline on siinkohal märkida, et...
Loe edasi ➔18 kodulehe optimeerimise tööriista
Tänapäeval on turul väga palju erinevaid kodulehe optimeerimise ehk SEO tööriistu. Kõiki neid ei pruugi ise läbi proovida jõuda,...
Loe edasi ➔GDPR ja digiturundus – mis, milleks ja kellele?
Euroopa Parlament kiitis 14. aprillil 2016 heaks isikuandmete kaitse üldmääruse, inglise keeles General Data Protection Regulationi ja kõikidele juba...
Loe edasi ➔E-poe loomine – millest pihta hakata ja mida silmas pidada?
Üha enam teevad inimesed oma sisseostud interneti teel. Eurostati andmetel tegi möödunud aastal 68 protsenti Euroopa internetikasutajatest ostu e-poest....
Loe edasi ➔Missugune on sotsiaalmeedia tulevik?
Antud blogilugu on koostatud Tallinna Majanduskooli “Sotsiaalmeedia” õppeaines Mariin Kaljula poolt, mille eesmärk oli avada sotsiaalmeedia erinevaid tahke ja...
Loe edasi ➔30 nippi, kuidas sotsiaalmeedia enda jaoks tööle panna
Sotsiaalmeedia on viimaste aastatega kasvanud aina suuremaks ja suuremaks. Kas oled tihtipeale mõelnud, et kuidas seda sotsiaalmeedias enda jaoks...
Loe edasi ➔Internetiturunduse trendid aastal 2018
Käes on uus aasta ja aeg on vaadata üle, mida toob aasta 2018 internetiturunduse maastikul. Tänavu on see veelgi põnevam...
Loe edasi ➔Kodulehe optimeerimine edasijõudnutele – muuda lugejad õnnelikuks!
Soovid Google’i otsingumootorile rohkem meele järgi olla? Leida end otsingutes esimese kolme seas? Järgneva 9 punktiga jagan sulle nõuandeid,...
Loe edasi ➔Google Adwords juhend algajatele
Kui ka sina mõtled Google AdWordsis reklaamimisest, kui millestki keerulisest, pead murdvast protseduurist, siis oled täpselt õiges kohas. Järgnevas artiklis...
Loe edasi ➔Saa omale toimiv digiturunduse plaan, mille üle uhkust tunda
Kui esmapilgul mõelda, siis digiturunduse plaan ei tundugi niivõrd keeruline. Teen kodulehe valmis, panen Facebooki mõned postitused ja saadan paar...
Loe edasi ➔Väikeste ja alustavate ettevõtete kolm suurt väljakutset turunduses
Väikeste ettevõtete juhid puutuvad tihti kokku turundusega seotud väljakutsetega. Juhid on vastutavad parimate talentide palkamiste ja nende väljaõpetamise eest. Samas...
Loe edasi ➔Miks on AdWords kasulik?
Google’i reklaamiteenus on täna nimetuse all Google AdWords ning on saanud paljudele ettevõtetele edu võtmeks. Väikestele ettevõtetele on AdWords tõhus...
Loe edasi ➔Värske uuendus Facebookilt – kaanevideod
Alates eelmisest nädalast on Facebookis võimalik oma leheküljel kaanefotode (cover photo) asemel kuvada videoid.
Loe edasi ➔Kuidas mõõta sisuturundust?
On selge, et sisuturundus on täna (või vähemalt peaks olema) ettevõtte turundusplaanis olulisel kohal. Kuidas aga olla kindel, et ressurss, mida...
Loe edasi ➔Kodulehe tegemine ja veebilehtede ABC
Kodulehe tegemine võib esmapilgul tunduda vägagi suur projekt, kuid tegelikult on see projekt nagu iga teine. Põhjus on lihtne, sest...
Loe edasi ➔Miks ja kuidas e-postiturundus enda jaoks tööle panna
Miks e-post? Raudselt mõtled, et „mis e-kiri? See meiliga saadetav reklaam? Tõsiselt räägid?“ Jah, päriselt ka! Miks? Siinkohal saab välja...
Loe edasi ➔Millised on internetiturunduse trendid aastal 2017?
Selles postituses proovime ennustada, milline võiks välja näha 2017. aasta digiturunduse maastik. Uus aasta, mis juba hoogsalt käima on läinud,...
Loe edasi ➔Sotsiaalmeedia roll on kasvanud möödapääsmatult suureks
Sotsiaalmeedia on arvestatav jõud, mida iga ettevõte peaks turundusstrateegiate koostamisel kindlasti arvesse võtma. Üks edukamaid turundusgurusid Erik Qualman ütles, et meil...
Loe edasi ➔7 põhjust miks kasutada digiagentuuri abi
[vc_row][vc_column][vc_column_text el_class=”lead mb-xl”]Juhul, kui omad ettevõtet ning üks Sinu eesmärkidest on saada võimalikult suuri müüke, siis turundus (sh. ka digiturundus)...
Loe edasi ➔Starting a Business
[vc_row][vc_column][vc_column_text el_class=”lead mb-xl”]Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed...
Loe edasi ➔Getting Ready
[vc_row][vc_column][vc_column_text el_class=”lead mb-xl”]Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed...
Loe edasi ➔7 põhjust, miks su ettevõttel peaks olema blogi
Olen üsna kindel, et ettevõttes, kus Sa töötad (või mida juhid) on olemas oma koduleht ja kasutuses vähemalt üks sotsiaalmeediakanal...
Loe edasi ➔9 põhjust miks digiturundus on niivõrd oluline ja miks pead seda tegema
Internetiturundus on oma olemuselt turunduseesmärkide saavutamine läbi digitaalse tehnoloogia ja seejuures on see üks kuluefektiivsemaid turunduskanaleid. Digiturunduse kasutamine on eriti...
Loe edasi ➔Mis on SEO ja kuidas käib kodulehe optimeerimine?
SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine on maakeeli orgaanilise liikluse suurendamine teie veebilehele läbi erinevate otsingumootorite. Tänapäeval on suurimateks otsingumootoriteks Google, Bing,...
Loe edasi ➔Hello world!
Welcome to Porto WordPress Demos. This is your first post. Edit or delete it, then start blogging!
Loe edasi ➔7 nõuannet, kuidas muuta Google Adwordsi kampaania efektiivsemaks
Google Adwords on tänapäeval üks populaarsemaid tasulisi internetiturunduse viise, mida kasutavad agentuurid, suured organisatsioonid ja väikesed ettevõtted. Peamine põhjus miks...
Loe edasi ➔Milline sisuhaldussüsteem valida – WordPress, Joomla, Drupal või midagi muud?
Tänasel päeval on palju erinevaid sisuhaldussüsteeme, mis esmapilgul võivad silme eest kirjuks võtta ja segadust tekitada. Sealjuures tuleb arvestada, et...
Loe edasi ➔