7 põhjust miks kasutada digiagentuuri abi

Postituse eeldatav lugemise aeg 8 min

 

Juhul, kui omad ettevõtet ning üks Sinu eesmärkidest on saada võimalikult suuri müüke, siis turundus (sh. ka digiturundus) on Sinu jaoks kindlasti vajalik. Aga on see midagi, mida Sa peaksid ise tegema või hoopis andma selle ülesande kellelegi teisele?

Kuigi võib in-house turundus tunduda algupäraselt hea idee – see on ettevõtte sisene, Sul on suurem otsustusõigus, vähem värbamist jne. – siin on 7 põhjust miks pöörduda hoopis agentuuri poole.

1. Aeg

Kui Sinu ettevõttel on piisavalt võimekust, et värbata uusi töötajaid ja/või vanu töötajaid välja koolitada, siis võib in-house turundus olla hea idee. Sellegi poolest on see ressursirohke ning aega nõudev.

Digiagentuuris töötavad juba välja koolitatud turundajad kellel on olemas kogemused, teadmised ja oskused, mis katavad kõik Sinu turundusega seotud mured. Sa säästad palju raha ning väärtuslikku aega, mida saaksid hoopiski millegi muu peale panustada, kui hangid endale turundustiimi.

digiagentuur

2. Maksumus

In-house turundustiimi omamine tähendab, et pead maksma lisaks koolituste, ruumi, palkade või palgalisade, varustuse (programmid) ja palju muu eest. Agentuuri palkamisel hoiad kokku kõik need kulud.

Digiagentuuris on iseseisvad töötajad, seega Sa ei pea muretsema nende palkade pärast. Lisaks, kampaaniate ja muu turundusülesannete täitmiseks läheb vaja teatud programme ja muud varustust, mis on üldjuhul üsnagi kallid. Õnneks turundusagentuuride töötajatel on kõik need juba olemas, seega Sa ei pea selle pärast muretsema.

3. Kogemus

Kui Sul olemas meeskond täis proffessionaalseid turundajaid, siis see hoiab kokku palju aega ja kulusid ning toob kiirelt häid ja mõõdetavaid tulemusi. Lisaks sellele on nad juba treenitud selleks, et Su ettevõtte müüks võimalikult palju ning mõtlevad, kuidas saaks Sina oma ettevõttega eristuda teistest. Koostöö agentuuriga garanteerib Sulle silmapaistvaid tulemusi sest nad juba teavad, mis töötab edukalt ja mis mitte.

Selleks Sa pead oma tiimiga suhtlema ning selle jaoks oleks tark regulaarselt oma turundustiimiga kohtuda või siis helistada, et olla kaasas muutuste ja uute ideedega.

Peale selle teavad turundajad väga hästi, mis sisu millal ja kuidas toota. Nad omavad visuaalset ettekujutust, nad on loomingulised, nad teavad, mis äratab tähelepanu ning millal on õige aeg postitada.

4. Tehnoloogia

Enamus turundusagentuuri omavad ligipääsu erinevatele programmidele ja rakendustele, mis teevad nende kui ka Sinu töö lihtsamaks. Nad teavad, kuidas teha SEO-d, kuidas kohandada Sinu kodulehte, kuidas teha internetis mõistlikult reklaami, kuidas peaksid sisu tootma jne. Nad teavad, mis strateegiaid ja lahendusi kasutada ning kuidas saaksid Sina nendest kasu. Lisaks turundajad ei oma ainult ligipääsu tehnoloogiale, vaid on samuti kursis ka sotsiaalmeedia ja üldiselt turundustrendidega.

digiagentuur

5. Fookus

Turunduse rakendamiseks läheb vaja erinevaid oskusi – planeerimine, sisu mõtlemine, copywriting, sotsiaalmeedia kasutamine, tulemuste analüüs, disain, blogide kirjutamine, fotograafia, e-turundus ja palju muud. Ettevõtte omamine nõuab palju aega, raha ja vastutust, seega millal on Sinul ja Su meeskonnal aega veel turundusega eraldi tegeleda?

Turundusagentuuris on juba olemas koolitatud ja sihikindlad töötajad, kes keskenduvad eraldi oskusele, et anda Sulle võimalikult hea tulemus. Seetõttu Sa ei pea hakkama koolitama oma meeskonda, kellel on niigi palju tööd või otsima uusi inimesi tööle. Nii saavad Sinu töötajad keskenduda oma tööle, olla rohkem produktiivsemad ning teha oma tööd veelgi paremini.

6. Perspektiiv

Päris tihti võib juhtuda, et inimesed kes ei tööta firma siseselt, omavad kastist välja mõtlemist ning tulevad kiiremini originaalsete ideede peale, et Sinu firmat aidata. In-house turundusega võib juhtuda, et ollakse liiga raamis kinni ja tekib nii-öelda tunnel vision. Kui Su personal pole piisavalt koolitatud, võib juhtuda sihtrühma valesti mõistmine ning seejärel müükidest ilma jäämine.

Turundajad, kes töötavad Sinu ettevõtte siseselt, võivad hakata mõtlema Sinu ettevõtte vaatepunktist. Selleks, et turul olla tugev või selleks, et jõuda uute klientideni, pead oskama ennast panna kliendi kingadesse. Kusjuures, paljud töötajad võivad tunda, et nad ei taha oma ettepanekuid või ideid jagada kuna kardetakse, et see võib panna maksma nende töökoha.

Järeldusena võib öelda, et koostöö digiagentuuriga toob Sulle kindlasti häid tulemusi juba see tõttu, et nad omavad originaalseid ideid, on loomingulisemad ning on ausamad võrreldes in-house tiimidega.

7. Hoolimine ja engagement

Kujutle ette tiimi, kes pingutavad selle nimel, et Sulle suurepäraseid tulemusi tuua. Kõlab hästi, eks? Turundusagentuurides on inimesed kelle fookus on alati Sinul ja annavad endast parima, et leida võimalikult palju lahendusi või ideid, et muuta Sinu ettevõte eriliseks ja silmapaistvamaks konkurentide seas. Nad hoolivad sinu lühi- ja pikaajalistest eesmärkidest ja on nõus neid saavutama koos Sinuga.

digiagentuur

Kokkuvõte

Oma ettevõte turundamine on hea idee kui Sul on piisavalt ressursse, kuid on palju põhjuseid miks anda see töö agentuurile. Sa hoiad kokku palju väärtuslikku aega, raha, Sul on motiveeritud ja sihikindel meeskond, kellele lähevad korda Su ettevõte ja Su eesmärgid. Neil on olemas nende eesmärkide saavutamiseks vajalikud teadmised, oskused ja tehnoloogia ning on alati kursis sotsiaalmeedia trendidega.

Koostöö kogenud digiagentuuriga garanteerib Sulle head tulemused sest Sinu töö on juhtida firmat, lase turundajatel seda turundada.