[vc_row][vc_column offset=”vc_col-lg-8 vc_col-md-8″][vc_column_text el_class=”m-b-md”]

Kampaanialehtede peamine eesmärk on suunata potentsiaalne klient mingile kindlale tegevusele, mida ettevõte sööbib, et täidetakse. Näiteks täita ära registreerimisvorm, jätta on kontaktandmed, esitada hinnapäring jpm. Maandumisleht ise peab andma külastajale toote või teenuse kohta konkreetse sõnumi nii sisu kui ka visuaali abil.

[/vc_column_text][vc_column_text el_class=”m-b-md”]

Mis on kampaanialeht?

Kampaanialeht enk maandumisleht (inglise keeles tuntud kui landing page) on spetsiaalselt mõne kampaania jaoks valmistatud eraldi leht kodulehel, kuhu Teie potentsiaalne klient jõuab läbi mõne teise kanali ning seal Teie soovitud tegevuse läbi viib, olgu selleks oma isikuandmete sisestamine või muu.  Kampaanialehtede puhul on oluline ligitõmbav lehe kujundus, millesse kuulub nii lehe atraktiivne ja kliendisõbralik disain kui ka otsekohene ning märksõnadele optimeeritud sisu.

Kampaanialehe ülesehitamine vajab suurenisti spetsialistide arvamust ja tegutsemist, kuna kogemusega eksperdid teavad, kuidas panna leht kiirelt ja efektiivselt tulemusi tootma. Vajadusel annavad Digiturunduse eksperdid ka edaspidiselt nõu ja juhiseid, kuidas kampaanialehte iseseisvalt edaspidi hallata.

Miks on kampaanialehe tegemine ja arendus oluline?

Läbi kampaanialehe on võimalik:[/vc_column_text][/vc_column][vc_column offset=”vc_col-lg-4 vc_col-md-4″][vc_single_image image=”407″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row][vc_row parallax=”content-moving” parallax_image=”491″][vc_column offset=”vc_col-lg-8 vc_col-md-8″][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_col-lg-4 vc_col-md-4″][vc_column_text css=”.vc_custom_1558800435041{margin-bottom: 13px !important;}”]

  • Suurendada toote või teenuse müüki.
  • Reklaamida konkreetset uudistoodet kampaania raames.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner offset=”vc_col-lg-4 vc_col-md-4″][vc_column_text css=”.vc_custom_1558800411394{margin-bottom: 13px !important;}”]

  • Tõsta brändi tuntust.
  • Saada juurde e-postiloendi lugejaid ja seeläbi teha lisamüüki.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

7 asja, mida arvestada maandumislehe tegemisel

  1. Kampaaniasõnum. Sellest oleneb, kas kampaania pakub potentsiaalsele kliendile huvi või mitte. See võiks olla selgelt sõnastatud ning peaks andma edasi kliendile mingisugust väärtust ning üleskutset konversiooni tegema.
  2. Tunne oma lehe külastajat ehk sihtrühma. Inimesed on erinevad, mistõttu kõnetavad neid erinevad lähenemised ja informatsioon. Oluline on läbi mõelda, mida Teie potentsiaalne klient võiks vajada, väärtustada ja otsida ning kas ja kuidas Teie saate talle selles osas vastu tulla.
  3. Lehe visuaalne pool. Ilus ja kvaliteetne pilt, üllatav illustratsioon, meelelahutuslik video või hariv infograafik muudab lehe professionaalsemaks ning ilmekaks. Inimestele meeldib sisu, mis on lihtsasti mõistetav ning mis pakub väärtust.
  4. Leht peaks olema lihtne. Selleks, et hoida inimest kampaanialehel, võiks olla lehel võimalikult vähe teksti. Soovitame eemaldada ka menüü, sest vastasel juhul võib potentsiaalse kliendi tähelepanu hajuda ning eesmärk jääb täitmata.
  5. Hoia kliendi andmeid. Kliendile on oluline teadvustada, et tema sisestatud andmed on kaitstud. Seetõttu võid näiteks lehele panna ka linnukesega kasti koos lingiga kampaania reeglitele või isikuandmete kaitse lehele (kui see on Teie kodulehel olemas), kuhu klient saab anda nõusoleku, et tema andmeid kasutatakse.
  6. Täna klienti! Peale vormi täitmist on oluline klienti tänada. See võib olla Teie kodulehel või tulla ka sõnumina, meilile vms. Iga klient soovib saada kiidusõnu ning tagasisidet. Kindlasti anna kliendile ka peale andmete sisestamist teada, millal saab teada tulemused, mis on järgmised juhised vms.
  7. Pööra tähelepanu ka muudele detailidele nagu otsingumootoritele optimeerimine, kampaanialehe levitamine läbi erinevate kanalite, kampaania järelanalüüs jne. Ainult nii saad garanteerida eduka kampaania ning vajadusel seda parandada ja täiustada.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column css=”.vc_custom_1485409390575{margin-bottom: 25px !important;}” offset=”vc_col-lg-4 vc_col-md-4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”Miks usaldada Digiturundus oma partneriks?”][vc_column_text]Digiturundus OÜ saab aidata luua Teie vajadustele sobiva maandumislehe, mis aitab kaasa toote või teenusele müügile. Meie meeskonda kuulub peamiselt 2 andekat ja suure kogemuste ning teadmiste pagasiga spetsialisti, kes oskavad teha Teie ettevõttele lehe, mis reaalselt müüb. Lisaks oleme abiks ka muudes internetiturundust puudutavates küsimustes ning anname ka edaspidiseks tegutsemiseks nippe ja nõuandeid, kuidas turundada edukalt ja tulemusrikkalt.

Võta meiega ühendust ja leiame koos Teile lahenduse![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]