Adwords ja otsing

Google Adwords juhend algajatele

Kui ka sina mõtled Google AdWordsis reklaamimisest, kui millestki keerulisest, pead murdvast protseduurist, siis oled täpselt õiges kohas. Järgnevas artiklis üritan sulle lihtsalt ja loogiliselt lahti rääkida need peamised punktid, mida Google AdWords reklaami tegemisel silmas pidada, kuidas seadistada jne. 1. Koosta korralik märksõnade nimekiri Mõtle märksõnadele, mida sinu kliendid kõige tõenäolisemalt otsingusse sisestavad. Mis[…]

Digiturunduse plaan

Saa omale toimiv digiturunduse plaan, mille üle uhkust tunda

Kui esmapilgul mõelda, siis digiturunduse plaan ei tundugi niivõrd keeruline. Teen kodulehe valmis, panen Facebooki mõned postitused ja saadan paar uudiskirja ning ongi valmis. Nüüd peaks ju kliendid tulema. Tegelikult see päris nii lihtne ei ole ja vaja mõelda pikaajalisemalt ning strateegilisemalt. Aga kuidas seda internetiturunduse plaani siis teha? Sellest tänane postitus ülevaate annabki ja[…]

Pixabay.com, marker, glass

Väikeste ja alustavate ettevõtete kolm suurt väljakutset turunduses

Väikeste ettevõtete juhid puutuvad tihti kokku turundusega seotud väljakutsetega. Juhid on vastutavad parimate talentide palkamiste ja nende väljaõpetamise eest. Samas peavad nad töötama ka selle nimel, et müüki kasvatada, palkasid ja makse maksta ning tegeleda ka klienditeenindusega.Kõige selle juures ei saa ära unustada oma ettevõtte turundamist, kuid tihtipeale juhtub, et muud tegevused vajavad selle kõrval[…]

Google. Allikas: Pexels.com

Miks on AdWords kasulik?

Google’i reklaamiteenus on täna nimetuse all Google AdWords ning on saanud paljudele ettevõtetele edu võtmeks. Väikestele ettevõtetele on AdWords tõhus vahend saada enda leheküljele liiklust juurde, oma tooteid turundada ja seekaudu lõpuks ka oma müüki kasvatada. Lisaks unistab iga äri, et just tema teenus oleks leitav Google’i otsingumootori esimesel leheküljel. On ju nii?

Analytics. Pildi allikas: Pexels.com

Kuidas mõõta sisuturundust?

On selge, et sisuturundus on täna (või vähemalt peaks olema) ettevõtte turundusplaanis olulisel kohal. Kuidas aga olla kindel, et ressurss, mida Sa sisuturundusse investeerid on kasutoov? Kuidas mõõta sisuturunduse tulemuslikkust? Kuidas olla kindel, et jõuad oma soovitud tulemusteni?