Sotsiaalmeedia. Allikas: Pixabay

Internetiturunduse trendid aastal 2018

Käes on uus aasta ja aeg on vaadata üle, mida toob aasta 2018 internetiturunduse maastikul. Tänavu on see veelgi põnevam kui möödunud aastal. Samuti selleks, et oleks lihtsam turundada anname sulle kätte õiged suunised ja tööriistad, et pihta hakata. Blogiloos teeme ülevaate sisuturundusest, videote pealekasvust ja vajalikkusest, sotsiaalmeedia, nutitelefonide kasvust, Augmenteeritud reaalsusest, tehisintellekitst , otsingumootorite optimeerimisest[…]

Seo edasijõudnutele

Kodulehe optimeerimine edasijõudnutele – muuda lugejad õnnelikuks!

  Soovid Google’i otsingumootorile rohkem meele järgi olla? Leida end otsingutes esimese kolme seas? Järgneva 9 punktiga jagan sulle nõuandeid, kuidas parandada oma kodulehe nähtavust otsingutes ehk teha SEO-d. Kodulehe üle vaatamisel nö. SEO pilguga, paraneb ka veebilehe kasutajakogemus. Kõik muudatused, mis muudavad teie külastajad õnnelikumaks, muudavad ka otsingumootorid rõõmsaks. Seega – SEO = õnnelik[…]

Adwords ja otsing

Google Adwords juhend algajatele

Kui ka sina mõtled Google AdWordsis reklaamimisest, kui millestki keerulisest, pead murdvast protseduurist, siis oled täpselt õiges kohas. Järgnevas artiklis üritan sulle lihtsalt ja loogiliselt lahti rääkida need peamised punktid, mida Google AdWords reklaami tegemisel silmas pidada, kuidas seadistada jne. 1. Koosta korralik märksõnade nimekiri Mõtle märksõnadele, mida sinu kliendid kõige tõenäolisemalt otsingusse sisestavad. Mis[…]

Digiturunduse plaan

Saa omale toimiv digiturunduse plaan, mille üle uhkust tunda

Kui esmapilgul mõelda, siis digiturunduse plaan ei tundugi niivõrd keeruline. Teen kodulehe valmis, panen Facebooki mõned postitused ja saadan paar uudiskirja ning ongi valmis. Nüüd peaks ju kliendid tulema. Tegelikult see päris nii lihtne ei ole ja vaja mõelda pikaajalisemalt ning strateegilisemalt. Aga kuidas seda internetiturunduse plaani siis teha? Sellest tänane postitus ülevaate annabki ja[…]

Pixabay.com, marker, glass

Väikeste ja alustavate ettevõtete kolm suurt väljakutset turunduses

Väikeste ettevõtete juhid puutuvad tihti kokku turundusega seotud väljakutsetega. Juhid on vastutavad parimate talentide palkamiste ja nende väljaõpetamise eest. Samas peavad nad töötama ka selle nimel, et müüki kasvatada, palkasid ja makse maksta ning tegeleda ka klienditeenindusega.Kõige selle juures ei saa ära unustada oma ettevõtte turundamist, kuid tihtipeale juhtub, et muud tegevused vajavad selle kõrval[…]

Google. Allikas: Pexels.com

Miks on AdWords kasulik?

Google’i reklaamiteenus on täna nimetuse all Google AdWords ning on saanud paljudele ettevõtetele edu võtmeks. Väikestele ettevõtetele on AdWords tõhus vahend saada enda leheküljele liiklust juurde, oma tooteid turundada ja seekaudu lõpuks ka oma müüki kasvatada. Lisaks unistab iga äri, et just tema teenus oleks leitav Google’i otsingumootori esimesel leheküljel. On ju nii?