digiagentuur, turundusagentuur,

7 põhjust miks kasutada digiagentuuri abi

  Juhul, kui omad ettevõtet ning üks Sinu eesmärkidest on saada võimalikult suuri müüke, siis turundus (sh. ka digiturundus) on Sinu jaoks kindlasti vajalik. Aga on see midagi, mida Sa peaksid ise tegema või hoopis andma selle ülesande kellelegi teisele? Kuigi võib in-house turundus tunduda algupäraselt hea idee – see on ettevõtte sisene, Sul on[…]

Instagrami logo

8 Instagrami nippi sinu ettevõtte turundamiseks

  Instagrami kasutab Statista andmetel maailmas miljard inimest, neist 500 miljonit surfab Instas iga päev. Oluline on siinkohal märkida, et 80 protsenti instagrammeritest on väljaspool Ameerika Ühendriike – seega pole sugugi tegemist vaid peamiselt USAs populaarsust kogunud äpiga. Eestis kasutas NapoleonCati andmetel Instagrami möödunud aastal üle 360 tuhande inimese, mis moodustab ligi 30 protsenti elanikkonnast. Kui[…]

Kodulehe optimeerimine, SEO tööriistad

18 kodulehe optimeerimise tööriista

  Tänapäeval on turul väga palju erinevaid kodulehe optimeerimise ehk SEO tööriistu. Kõiki neid ei pruugi ise läbi proovida jõuda, sest tahaks muude asjadega ka tegeleda. Seeõttu koostasimegi nimekirja levinumatest SEO tööriistadest. Kui ei ole varem SEO-ga kokku puutunud, siis loe mis see on ja kuidas käib kodulehe optimeerimine. Näiteks kui täna soovib uus ettevõtte[…]

E-poodidest

E-poe loomine – millest pihta hakata ja mida silmas pidada?

  Üha enam teevad inimesed oma sisseostud interneti teel. Eurostati andmetel tegi möödunud aastal 68 protsenti Euroopa internetikasutajatest ostu e-poest. See arv on aasta-aastalt kasvanud. Veebipoel on võrreldes tavapoega palju eeliseid. Näiteks on võimalik e-poest ostes aega kokku hoida, samuti on see avatud ööpäevaringselt, kaubavalik on lai suur ja kõik on ühest kohast kättesaadav ning[…]

Mets, sotsiaalmeedia tulevik

Missugune on sotsiaalmeedia tulevik?

  Antud blogilugu on koostatud Tallinna Majanduskooli “Sotsiaalmeedia” õppeaines Mariin Kaljula poolt, mille eesmärk oli avada sotsiaalmeedia erinevaid tahke ja mõtiskleda, kuhu see suundub. Mulle tundub, et tänasel päeval on sotsiaalmeedia halastamatust hammasrattast puutumata jäänud piltlikult öeldes ainult hambutud – need kel VEEL või need kel ENAM hambaid suus pole! Räägin siinkohal meie kõige noorematest[…]